بازاریابی

بازاریابی

این وبلاگ برای ارائه مطالب علمی در خصوص بازاریابی بوجودآمده است، تا شاید بتوانیم گامی کوچک در راستای رشد و تعالی دانش در کشور عزیزمان برداریم.
بازاریابی

بازاریابی

این وبلاگ برای ارائه مطالب علمی در خصوص بازاریابی بوجودآمده است، تا شاید بتوانیم گامی کوچک در راستای رشد و تعالی دانش در کشور عزیزمان برداریم.

تکلیف - چرخه حیات خدمات شرکت و زنجیره ارزش آن

   با توجه به اینکه خدمات شرکت در خصوص اجرای پروژه های صنعتی بصورت EPC می باشد،

مرحله 1 - معرفی

این مرحله شامل معرفی خدمات شرکت به کارفرمایان صنعتی در خصوص ارایه انواع خدمات پروژه های EPC و خدمات مهندسی میباشد.

مرحله2 - رشد

پس از معرفی خدمات به کارفرمایان، به مرور افزایش خدمات به کارفرمایان مختلف را داریم

مرحله3 - بلوغ

با توجه به ارایه خدمات مطلوب به کارفرمایان، میان کارفرمایان مختلف شناخته شده و شرکت به عنوان ارایه دهنده خدمات EPC شناخته میشود.

مرحله4 - زوال

با توجه به اینکه خدمات مهندسی و پروژه های EPC دارای چرخه حیات طولانی میباشند و عموما شرکتهای اندکی در این زمینه مشغول به فعالیت میباشند، لذا در صورت شناخته شدن در این صنعت زوال خدمات قابل تصور نیست.


با توجه به اینکه کلیه فعالیتهای شرکت در خصوص پروژه های EPC است تنها 1 زنجیره ارزش رسم شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد